- Vous avez oublié votre mot de passe?
- Vous avez oublié votre mot de passe?
- Pas vous?
- Besoin d'un compte? Créez-le dès à présent
-
lbl.prof.signInMoreOpt,avis
- Si vous avez déjà un numéro d’assistant à 6 chiffres, Aller ici!
VERIFICATION CODE OPTION
VERIFICATION CODE VIA SMS
VERIFICATION CODE VIA EMAIL
For added security, we will send you a verification code to verify your identity.
Please choose a way to receive your verification code.
Receive by Text:
{{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.phoneNumber.value}}
Receive by Email:
{{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.emailAddress.value}}
VERIFICATION CODE
Choose Verification Method
ACCOUNT LOCKED
Sorry, the maximum number of attempts has been reached. For your security your account has been locked.
To activate your account, click on the link we sent to your email at {{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.emailAddress.value}}
EMAIL SENT
Email to reactivate your account sent.
RESET PASSWORD
RESET PASSWORD
Please check your Junk E-mail folder just in case the email was delivered there instead of your inbox. For further queries use the Worldwide Phone Number List to find your Avis Customer Service telephone number.
PASSWORD EXPIRED
Enable Location
Location services must be enabled to choose your car. Please check your browser's setting.
5-STAR SAFETY
The National Highway Transportation Safety Administration from time to time rates vehicles for safety standards. Based on our last review, this vehicle was rated as a 5-star vehicle. Please note these ratings are subject to change and reflect our last review.
msg.corporateAccount.savingsMessage,avis
msg.corporateAccount.sameCompanySuccessMessage,avis
msg.corporateAccount.differentCompanySuccessMessage,avis
msg.corporateAccount.workinginCompanyMessage,avis {{vm.cbpCustomer.accountName}} ?
msg.corporateAccount.verifyIdAtCounterMsg,avis
msg.corporateAccount.youCanAlways,avis msg.corporateAccount.addNewDiscountNumberMessage,avis msg.corporateAccount.ifYouhaveOne,avis
Aéroport de Changi, Terminal 2 Location de voitures (SIN)
{{vm.title}}
{{vm.reason}}
- {{vm.errorMsg}}
msg.res.rateinfo
Votre code tarifaire ne peut être utilisé pour cette réservation pour la ou les raisons suivantes :
- Pour ce code tarifaire, la location doit être d'au moins 5 jours.
Âge
Le fait de nous indiquer votre âge nous permet de vous fournir une meilleure estimation de votre location. Des restrictions et des frais peuvent s'appliquer pour les conducteurs qui n'ont pas l'âge minimum requis.
Pays
Le fait de nous indiquer votre pays nous permet de vous fournir une meilleure estimation de votre location.
Avez-vous un numéro Wizard Avis?
Sélectionnez l'option Numéro Wizard Avis pour saisir votre numéro Wizard Avis et votre nom de famille
Avez-vous un code de réduction?
Sélectionnez l'option Code de réduction pour saisir un numéro de rabais universel Avis (AWD), un code de coupon ou un code tarifaire.
Nous sommes désolés, le programme Avis Preferred Points ne peut être jumelé avec des offres ou réductions additionnelles. Une seule offre peut être appliquée par réservation. Si vous souhaitez utiliser vos Preferred Points pour cette réservation, veuillez supprimer votre code de bon.
Nombre de coupons
Voici les options disponibles pouvant être réclamées.
Réserver
Effectuez vos réservations en un seul clic.
DÉTAILS DU BON
Le numéro de votre coupon ne peut être utilisé pour cette réservation pour la ou les raisons suivantes
- Le code de bon entré n'est pas valide. Les codes de bon comportent sept caractères, soit quatre lettres suivies de trois chiffres.
- err.bcd.bcdFormat
{{vm.heading}}
{{vm.description}}
Aéroport de Changi, Terminal 2 (SIN)
Service de prise en charge disponible
Pour utiliser notre service de prise en charge gratuit, appelez la succursale de location Budget directement au numéro de téléphone de la succursale indiqué sur votre confirmation de réservation. Les politiques du service de prise en charge (heures de disponibilité, distance permise, etc.) varient selon la succursale, il est donc important de téléphoner à la succursale pour prendre les dispositions nécessaires au moins 24 heures avant votre heure de prise en charge du véhicule souhaitée. Lorsque vous téléphonez à la succursale, soyez prêt à fournir tous les renseignements nécessaires, dont l’adresse précise, l’heure exacte de la prise en charge et un numéro de téléphone où nous pouvons vous joindre à ce moment-là.
Veuillez noter qu'une succursale Budget hors aéroport ne peut pas aller vous chercher à un aéroport qui a une succursale Budget. Dans ce cas, vous devez louer votre voiture à la succursale de l’aéroport ou utiliser votre propre moyen de transport vers la succursale hors aéroport où vous préférez louer votre véhicule.
Service de prise en charge disponible
Pour utiliser notre service de prise en charge gratuit, appelez la succursale de location Budget directement au numéro de téléphone de la succursale indiqué sur votre confirmation de réservation. Les politiques du service de prise en charge (heures de disponibilité, distance permise, etc.) varient selon la succursale, il est donc important de téléphoner à la succursale pour prendre les dispositions nécessaires au moins 24 heures avant votre heure de prise en charge du véhicule souhaitée. Lorsque vous téléphonez à la succursale, soyez prêt à fournir tous les renseignements nécessaires, dont l’adresse précise, l’heure exacte de la prise en charge et un numéro de téléphone où nous pouvons vous joindre à ce moment-là.
Veuillez noter qu'une succursale Budget hors aéroport ne peut pas aller vous chercher à un aéroport qui a une succursale Budget. Dans ce cas, vous devez louer votre voiture à la succursale de l’aéroport ou utiliser votre propre moyen de transport vers la succursale hors aéroport où vous préférez louer votre véhicule.
Modalités et conditions
TEST Doc April 20
Couvertures facultatives
L’assurance collision sans franchise (ACF) (assujettie aux taxes) est facultative
Le client assume la responsabilité d’un montant pouvant aller jusqu’à la valeur totale du véhicule Avis s’il n’a pas souscrit à l’assurance collision sans franchise (ACF). Si l’ACF est souscrite, la responsabilité du locataire est réduite à un montant allant de 3 000 SID à 5 000 SID selon la catégorie du véhicule loué. Tout accident se produisant en Malaisie entraînera une surcharge supplémentaire de 1 000 SID. L'ACF ne couvre pas les effets manquants, le vandalisme, les dommages causés par des émeutes ou tout dommage non lié à une collision.
Souscription de la protection contre le vol (assujettie aux taxes) – Facultative
Le client assume la responsabilité de la valeur totale du véhicule Avis s’il n’a pas souscrit la protection contre le vol (PV). Si la PV est souscrite, la responsabilité du locataire est réduite à un montant allant de 4 000 SID à 6 000 SID selon la catégorie de la voiture louée. Tous les accidents ayant lieu en Malaisie entraîneront un supplément de 1 000 SID. La protection contre le vol ne couvre pas les effets manquants, le vandalisme, les dommages causés par des émeutes ou tout dommage non lié à une collision.
Remarque : Si vous avez besoin d’une protection complémentaire, vous pouvez vous la procurer localement pour réduire ou supprimer la franchise. Renseignez-vous au comptoir de location Avis lorsque vous prendrez possession de votre voiture..
Les couvertures d'assurance globale sont toujours susceptibles de changer. Veuillez vérifier au moment de la location.
Politiques en matière de carte de crédit
Politiques relatives aux cartes de crédit et retenue d’autorisation
American Express, Diners Club, MasterCard, Visa, Avis, coupons/carte de crédit Avis. Les succursales acceptent les réservations GEB avec AV avec carte de crédit et carte de crédit virtuelle. La carte de crédit doit être valide et à jour (c.-à-d. non expirée) pour être utilisée. La carte de crédit doit être au nom du conducteur.
Une retenue d'autorisation sera effectuée sur votre carte de crédit. Le montant exact de l'autorisation de la carte de crédit varie en fonction du tarif, de la catégorie de véhicule, de la durée de la location et des frais divers. Vous pouvez demander au comptoir de location une estimation du montant de l'autorisation.
À Singapour, la carte de crédit doit être :
(a) détenue par le conducteur principal, ou
(b) détenue par une personne affiliée qui sera physiquement présente au moment de la prise en charge et de la restitution. Les détenteurs de carte de crédit doivent signer un formulaire de reconnaissance pour autoriser le conducteur à utiliser leur carte de crédit.
Les cartes de débit ne sont acceptées qu’à l’enregistrement ou qu’au retour du véhicule Avis.
Politiques en matière de carte de débit
Les cartes de débit Visa et MasterCard ne sont acceptées qu’au moment de l’enregistrement et de la restitution du véhicule.
Drivers License
At the time of rentals, the driver must present a valid drivers license in the drivers name from their country of residence. Customers presenting a drivers license in a non-Roman alphabet must also present an International Driving Permit (IDP) to serve as a translation in addition to their valid drivers license..
Drivers License Policy
Driver's License requirements:
*Avis Singapore only accepts electronic licences for Singaporean Driver Licence holders. All other foreign electronic Licence holders will be required to present their physical licence card.
- A valid Singapore driving license must be held for at least 12 months for Singapore citizens, Permanent Residence and foreigners who are residing in Singapore for more than 12 months.
- Foreigners who reside in Singapore for less than 12 months must possess a valid foreign license from the country of residence and International Driving Permit (IDP).
- If an IDP is not available, an official translation of foreign license in English is required. Information can be found here:
- Drivers from ASEAN member countries only need to possess a valid driving license issued by the relevant driving license to drive in Singapore without IDP.
Identification (ID) Requirements:
Singaporean residents/long term visa holders must provide valid ID document to supplement their drivers’ licence. Electronic documents are accepted but only if they can be verified through SINGPASS. Photos of ID are not accepted. Types of documents:
- NRIC or
- Long Term Visa/Pass (eg Work/Special/Employment pass)
Foreign clients should carry all physical ID documents with them as electronic documents from other countries cannot be validated, and therefore not accepted, in Singapore. In these instances, a passport, driving licence and international driving permit (IDP) (where applicable) must be presented.
IDP's are to be applied for, and received, prior to check-out. In those cases where this was not possible and you arrive in Singapore, you may obtain a translation from the relevant Embassy, High Commission, or any local registered translation companies in Singapore if your Embassy or High Commission does not provide the service.
An International Driving Permit (IDP) serves only as a translation of a drivers existing license, and by itself is not acceptable for vehicle rental.
Public Liability and Property Damage
Information not available at this time, please check at time of rental.
Information not available at this time, please check at time of rental.
Public liability insurance is in accordance with the insurance laws of the country. Customer may inquire at the time of rental for additional information of the benefits, conditions and acceptance.
Note: Some credit cards provide insurance coverage, with certain limitations, as a benefit of using the card to rent vehicles. The customer is advised to contact the card issuer before the rental. Any waiver must be discussed directly with the location upon arrival.
Additional Fees
Your total rental rate is calculated based on the information provided at time of reservation.
Online reservations reflect an estimated rental rate that is subject to change due to factors such as local taxes, additional add-ons, fuel options and more.
If the country of residence on the renter's credentials do not match the country indicated on the reservation, the rental rate will change.
Vehicles are rented on a daily (24-hour) basis.
Late returns will incur late additional charges.
Tax and tax related surcharge rates are subject to change without notice.
Frequent Flyer surcharges may be applied at time of rental.
At many airport locations, concession recovery and facility fees may be charged.
At many locations a vehicle licensing cost recovery fee and a energy recovery fee may be charged.
Extensions or late returns result in additional charges.
Additional Information
Rental Agreement
Please always review the rental terms and conditions and your rental agreement when you check the vehicle out. You can also find the relevant contact details on your rental agreement.
After Hours Information
Vehicles can be dropped outside of normal office hours at either the downtown location, or at the car park at Terminal 3, Changi Airport. Customers must park in only Avis branded car park bays. Any vehicles parked in bays that are not Avis bays may incur an unauthorised parking fee. Any fees incurred will be passed on to the main driver.
For Terminal 3 returns, customers are advised to head to Terminal 3, and choose car park 3A. Once inside, head towards the foot passenger entrance within the car park; the Avis bays are located one row from the front door. Please see view link for a video for further clarification: https://youtu.be/SgHeUQ_NRHw
Age Requirements
In Singapore, drivers must be 23 years old and above. There is no exceptions for younger drivers.
Estimated Totals
Estimated total quotation includes base rate, taxes, and surcharges. Some items such as refueling are NOT included in the estimated total. Optional services and one-way fees are subject to tax in certain locations.
If you are unsure of your charges, please clarify with the rental service agent upon checking your rental agreement.
Estimated total is subject to change based upon exchange rates at the time of rental.
Fuel Policy
Specific information for this location is not available at this time.
Travel Into Other Countries
Vehicles rented in Singapore can be driven into Malaysia with a daily fee of $ 50.00 (+GST) per day. At this point a Vehicle Entry Permit (VEP) will be issued to the customer, indicating Avis permission for the vehicle to cross the Singapore - Malaysia border. Attempting to cross without this permit may result in an unsuccessful border crossing. Driving an Avis Singapore vehicle into Thailand is not permitted.
Customers requiring permission to cross the Singapore-Malaysia border should request this at the time of reservations or at the time of check-out.
Customer who opts to leave the rented vehicle in Malaysia will be charged relating to the one-way programme outside of the country.
Credit card is the only acceptable method of payment for rentals going into Malaysia.