- Vous avez oublié votre mot de passe?
- Vous avez oublié votre mot de passe?
- Pas vous?
- Besoin d'un compte? Créez-le dès à présent
-
lbl.prof.signInMoreOpt,avis
- Si vous avez déjà un numéro d’assistant à 6 chiffres, Aller ici!
VERIFICATION CODE OPTION
VERIFICATION CODE VIA SMS
VERIFICATION CODE VIA EMAIL
For added security, we will send you a verification code to verify your identity.
Please choose a way to receive your verification code.
Receive by Text:
{{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.phoneNumber.value}}
Receive by Email:
{{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.emailAddress.value}}
VERIFICATION CODE
Choose Verification Method
ACCOUNT LOCKED
Sorry, the maximum number of attempts has been reached. For your security your account has been locked.
To activate your account, click on the link we sent to your email at {{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.emailAddress.value}}
EMAIL SENT
Email to reactivate your account sent.
RESET PASSWORD
RESET PASSWORD
Please check your Junk E-mail folder just in case the email was delivered there instead of your inbox. For further queries use the Worldwide Phone Number List to find your Avis Customer Service telephone number.
PASSWORD EXPIRED
Enable Location
Location services must be enabled to choose your car. Please check your browser's setting.
5-STAR SAFETY
The National Highway Transportation Safety Administration from time to time rates vehicles for safety standards. Based on our last review, this vehicle was rated as a 5-star vehicle. Please note these ratings are subject to change and reflect our last review.
msg.corporateAccount.savingsMessage,avis
msg.corporateAccount.sameCompanySuccessMessage,avis
msg.corporateAccount.differentCompanySuccessMessage,avis
msg.corporateAccount.workinginCompanyMessage,avis {{vm.cbpCustomer.accountName}} ?
msg.corporateAccount.verifyIdAtCounterMsg,avis
msg.corporateAccount.youCanAlways,avis msg.corporateAccount.addNewDiscountNumberMessage,avis msg.corporateAccount.ifYouhaveOne,avis
Oficina Mercedes Location de voitures
{{vm.title}}
{{vm.reason}}
- {{vm.errorMsg}}
msg.res.rateinfo
Votre code tarifaire ne peut être utilisé pour cette réservation pour la ou les raisons suivantes :
- Pour ce code tarifaire, la location doit être d'au moins 5 jours.
Âge
Le fait de nous indiquer votre âge nous permet de vous fournir une meilleure estimation de votre location. Des restrictions et des frais peuvent s'appliquer pour les conducteurs qui n'ont pas l'âge minimum requis.
Pays
Le fait de nous indiquer votre pays nous permet de vous fournir une meilleure estimation de votre location.
Avez-vous un numéro Wizard Avis?
Sélectionnez l'option Numéro Wizard Avis pour saisir votre numéro Wizard Avis et votre nom de famille
Avez-vous un code de réduction?
Sélectionnez l'option Code de réduction pour saisir un numéro de rabais universel Avis (AWD), un code de coupon ou un code tarifaire.
Nous sommes désolés, le programme Avis Preferred Points ne peut être jumelé avec des offres ou réductions additionnelles. Une seule offre peut être appliquée par réservation. Si vous souhaitez utiliser vos Preferred Points pour cette réservation, veuillez supprimer votre code de bon.
Nombre de coupons
Voici les options disponibles pouvant être réclamées.
Réserver
Effectuez vos réservations en un seul clic.
DÉTAILS DU BON
Le numéro de votre coupon ne peut être utilisé pour cette réservation pour la ou les raisons suivantes
- Le code de bon entré n'est pas valide. Les codes de bon comportent sept caractères, soit quatre lettres suivies de trois chiffres.
- err.bcd.bcdFormat
{{vm.heading}}
{{vm.description}}
Oficina Mercedes (M2U)
Adresse :
Colon 260,
Mercedes,
75000,
Uruguay
Téléphone :
(598) 4532-4794
Heures d'exploitation :
Mon - Fri 9:00 AM - 7:00 PM
Service de prise en charge disponible
Pour utiliser notre service de prise en charge gratuit, appelez la succursale de location Budget directement au numéro de téléphone de la succursale indiqué sur votre confirmation de réservation. Les politiques du service de prise en charge (heures de disponibilité, distance permise, etc.) varient selon la succursale, il est donc important de téléphoner à la succursale pour prendre les dispositions nécessaires au moins 24 heures avant votre heure de prise en charge du véhicule souhaitée. Lorsque vous téléphonez à la succursale, soyez prêt à fournir tous les renseignements nécessaires, dont l’adresse précise, l’heure exacte de la prise en charge et un numéro de téléphone où nous pouvons vous joindre à ce moment-là.
Veuillez noter qu'une succursale Budget hors aéroport ne peut pas aller vous chercher à un aéroport qui a une succursale Budget. Dans ce cas, vous devez louer votre voiture à la succursale de l’aéroport ou utiliser votre propre moyen de transport vers la succursale hors aéroport où vous préférez louer votre véhicule.
Service de prise en charge disponible
Pour utiliser notre service de prise en charge gratuit, appelez la succursale de location Budget directement au numéro de téléphone de la succursale indiqué sur votre confirmation de réservation. Les politiques du service de prise en charge (heures de disponibilité, distance permise, etc.) varient selon la succursale, il est donc important de téléphoner à la succursale pour prendre les dispositions nécessaires au moins 24 heures avant votre heure de prise en charge du véhicule souhaitée. Lorsque vous téléphonez à la succursale, soyez prêt à fournir tous les renseignements nécessaires, dont l’adresse précise, l’heure exacte de la prise en charge et un numéro de téléphone où nous pouvons vous joindre à ce moment-là.
Veuillez noter qu'une succursale Budget hors aéroport ne peut pas aller vous chercher à un aéroport qui a une succursale Budget. Dans ce cas, vous devez louer votre voiture à la succursale de l’aéroport ou utiliser votre propre moyen de transport vers la succursale hors aéroport où vous préférez louer votre véhicule.
Modalités et conditions
TEST Doc April 20
Optional Coverages
Loss Damage Waiver (LDW)
Purchase of LDW relieves the customers financial responsibility to the Avis vehicle against damage cause by robbery, theft, fire collision and/or accident and total vehicle loss. Exception: LDW is not available for groups F, K, M, N, and X.
If LDW is declined, the customer is responsible for the full value of the vehicle.
Theft Protection (TP)
Theft coverage is included up to value of car. However, theft coverage does not cover stolen accessories (radio, hubcaps, etc.).
Collision Damage Waiver (CDW)
If included in the rates, CDW reduces the customers financial responsibility for the Avis vehicle against damage cause by robbery, theft, fire collision and/or accident and total vehicle loss. The deductible for groups B, D, E, G, J and O is 1,000.00 USD: for groups F, K and M is 2,000.00 USD and for group N and X is 3,000.00 USD.
Global insurance coverages are always subject to change. Please verify at time of rental.
Credit Card Policies
Avis accepts Avis Charge Cards, American Express, Diner's Club, MasterCard and Visa. The following local charge cards are also accepted: Credisol, Oca Card, & Plata Card. At the time of rental, there will be a charge card hold which varies depending on the car group rented. If LDW is purchased, the charge card hold is the estimated rental charges. If CDW is included in the rate, the charge card hold is the estimated rental charges plus the deductible, ranging from 1,000.00 USD to 3,000.00 USD depending on car group rented. If the customer presented a prepaid voucher, the charge card hold is the deductible only. If none of the coverages are purchased, the charge card hold is 3,000.00 USD to 5,000.00 USD depending on car group rented.
Note: Mastercard, Visa Classic and Diners Club damage waiver is not accepted in Uruguay.
Debit Card Policies
Debit cards are not accepted.
Drivers License
At the time of rental, the driver must present a valid drivers license in the drivers name from their country of residence. All foreign visitors must also present an International Driving Permit (IDP) to serve as a translation in addition to their valid drivers license.
Public Liability and Property Damage
Public liability insurance is in accordance with the insurance laws of the country. Customer may inquire at the time of rental for additional information of the benefits, conditions and acceptance.
Note: Some credit cards provide insurance coverage, with certain limitations, as a benefit of using the card to rent vehicles. The customer is advised to contact the card issuer before the rental. Any waiver must be discussed directly with the location upon arrival.
Age Requirements
Fuel Policy
Additional Driver Policy
All additional drivers must be at least 25 years of age. The following are exempt from the additional driver fee but must meet all other driver requirements: the renter's employer or fellow employee when on company business and renting under a corporate account; the renter's spouse or domestic partner; the companion driver of a renter with a disability who has completed the non-licensed renter form; for insurance replacement rentals, company employees or family members who are designated on the insurance policy. All other additional drivers must complete and sign an additional driver form and present valid credit identification. A maximum of two additional drivers may complete a form.
For all US states other than NV and NY, the additional driver fee is $13 per day per driver with a maximum charge of $65 per driver. The fee in New York is $5 per day, $35 per week, per driver. The fee in Nevada is $11 per day per driver with a maximum of $55 per driver.