- Vous avez oublié votre mot de passe?
- Vous avez oublié votre mot de passe?
- Pas vous?
- Besoin d'un compte? Créez-le dès à présent
-
lbl.prof.signInMoreOpt,avis
- Si vous avez déjà un numéro d’assistant à 6 chiffres, Aller ici!
VERIFICATION CODE OPTION
VERIFICATION CODE VIA SMS
VERIFICATION CODE VIA EMAIL
For added security, we will send you a verification code to verify your identity.
Please choose a way to receive your verification code.
Receive by Text:
{{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.phoneNumber.value}}
Receive by Email:
{{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.emailAddress.value}}
VERIFICATION CODE
Choose Verification Method
ACCOUNT LOCKED
Sorry, the maximum number of attempts has been reached. For your security your account has been locked.
To activate your account, click on the link we sent to your email at {{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.emailAddress.value}}
EMAIL SENT
Email to reactivate your account sent.
RESET PASSWORD
RESET PASSWORD
Please check your Junk E-mail folder just in case the email was delivered there instead of your inbox. For further queries use the Worldwide Phone Number List to find your Avis Customer Service telephone number.
PASSWORD EXPIRED
Enable Location
Location services must be enabled to choose your car. Please check your browser's setting.
5-STAR SAFETY
The National Highway Transportation Safety Administration from time to time rates vehicles for safety standards. Based on our last review, this vehicle was rated as a 5-star vehicle. Please note these ratings are subject to change and reflect our last review.
msg.corporateAccount.savingsMessage,avis
msg.corporateAccount.sameCompanySuccessMessage,avis
msg.corporateAccount.differentCompanySuccessMessage,avis
msg.corporateAccount.workinginCompanyMessage,avis {{vm.cbpCustomer.accountName}} ?
msg.corporateAccount.verifyIdAtCounterMsg,avis
msg.corporateAccount.youCanAlways,avis msg.corporateAccount.addNewDiscountNumberMessage,avis msg.corporateAccount.ifYouhaveOne,avis
Vitoria Hotel Location de voitures
{{vm.title}}
{{vm.reason}}
- {{vm.errorMsg}}
msg.res.rateinfo
Votre code tarifaire ne peut être utilisé pour cette réservation pour la ou les raisons suivantes :
- Pour ce code tarifaire, la location doit être d'au moins 5 jours.
Âge
Le fait de nous indiquer votre âge nous permet de vous fournir une meilleure estimation de votre location. Des restrictions et des frais peuvent s'appliquer pour les conducteurs qui n'ont pas l'âge minimum requis.
Pays
Le fait de nous indiquer votre pays nous permet de vous fournir une meilleure estimation de votre location.
Avez-vous un numéro Wizard Avis?
Sélectionnez l'option Numéro Wizard Avis pour saisir votre numéro Wizard Avis et votre nom de famille
Avez-vous un code de réduction?
Sélectionnez l'option Code de réduction pour saisir un numéro de rabais universel Avis (AWD), un code de coupon ou un code tarifaire.
Nous sommes désolés, le programme Avis Preferred Points ne peut être jumelé avec des offres ou réductions additionnelles. Une seule offre peut être appliquée par réservation. Si vous souhaitez utiliser vos Preferred Points pour cette réservation, veuillez supprimer votre code de bon.
Nombre de coupons
Voici les options disponibles pouvant être réclamées.
Réserver
Effectuez vos réservations en un seul clic.
DÉTAILS DU BON
Le numéro de votre coupon ne peut être utilisé pour cette réservation pour la ou les raisons suivantes
- Le code de bon entré n'est pas valide. Les codes de bon comportent sept caractères, soit quatre lettres suivies de trois chiffres.
- err.bcd.bcdFormat
{{vm.heading}}
{{vm.description}}
Vitoria Hotel (PT6)
Service de prise en charge disponible
Pour utiliser notre service de prise en charge gratuit, appelez la succursale de location Budget directement au numéro de téléphone de la succursale indiqué sur votre confirmation de réservation. Les politiques du service de prise en charge (heures de disponibilité, distance permise, etc.) varient selon la succursale, il est donc important de téléphoner à la succursale pour prendre les dispositions nécessaires au moins 24 heures avant votre heure de prise en charge du véhicule souhaitée. Lorsque vous téléphonez à la succursale, soyez prêt à fournir tous les renseignements nécessaires, dont l’adresse précise, l’heure exacte de la prise en charge et un numéro de téléphone où nous pouvons vous joindre à ce moment-là.
Veuillez noter qu'une succursale Budget hors aéroport ne peut pas aller vous chercher à un aéroport qui a une succursale Budget. Dans ce cas, vous devez louer votre voiture à la succursale de l’aéroport ou utiliser votre propre moyen de transport vers la succursale hors aéroport où vous préférez louer votre véhicule.
Service de prise en charge disponible
Pour utiliser notre service de prise en charge gratuit, appelez la succursale de location Budget directement au numéro de téléphone de la succursale indiqué sur votre confirmation de réservation. Les politiques du service de prise en charge (heures de disponibilité, distance permise, etc.) varient selon la succursale, il est donc important de téléphoner à la succursale pour prendre les dispositions nécessaires au moins 24 heures avant votre heure de prise en charge du véhicule souhaitée. Lorsque vous téléphonez à la succursale, soyez prêt à fournir tous les renseignements nécessaires, dont l’adresse précise, l’heure exacte de la prise en charge et un numéro de téléphone où nous pouvons vous joindre à ce moment-là.
Veuillez noter qu'une succursale Budget hors aéroport ne peut pas aller vous chercher à un aéroport qui a une succursale Budget. Dans ce cas, vous devez louer votre voiture à la succursale de l’aéroport ou utiliser votre propre moyen de transport vers la succursale hors aéroport où vous préférez louer votre véhicule.
Modalités et conditions
TEST Doc April 20
Additional Liability Insurance (ALI)
ALI - (Third Party Liability)
This is an “ADDITIONAL PROTECTION OF THIRD PARTY LIABILITY”. ALI covers all authorized drivers under the Rental Agreement of claims made by third parties by body injuries; death or damage to the property caused by the use or operation of an AVIS vehicle and increases the limits up to $300,000.00 according to the Terms and Condition of the Rental Agreement. When customer decline PDW or LDW and only purchase ALI, this protection will cover Third Party Liability up to $ 10,000.00.
Optional Coverages
Loss Damage Waiver (LDW) or Partial Damage Waiver (PDW) is optional
If LDW or PDW is not purchased, the customer is liable for the full value of the Avis vehicle. Purchase of LDW provides coverage to the Avis vehicle in case of damage due to collision or theft provided that the customer complies with the rental agreement terms and conditions. Purchase of PDW requires a deductible, liability for damage or theft is reduced to an amount ranging from 2,000 USD to 3,000 USD, depending on the car group rented.
Theft Protection (TP) is included with the purchase of LDW.
Additional Liability Insurance is optional. ALI is an "Additional protection of Third Party Liability" which covers all authorized drivers under the rental agreement of claims made by third parties for bodily injuries, death or damage to property and increases the limits up to 300,000.00 USD according to the terms and conditions of the rental agreement. If LDW or PDW is decline this protection will only cover Third Party Liability up to 10,000.00 USD.
Global insurance coverages are always subject to change. Please verify at time of rental.
Note: If you require additional insurance coverage you may purchase locally to reduce/remove the insurance excess. Just ask at the Avis rental desk when you collect your car.
Credit Card Policies
Avis accepts American Express, MasterCard and Visa. An additional charge card hold will apply for all car groups, of 300.00 USD to 5,000.00 USD, plus the total amount of rental, depending on protections customer accepts at the beginning of the rental. For additional details, contact reservations.
Debit Card Policies
Debit cards are not accepted.
Drivers License
At the time of rental, the driver must present a valid drivers license in the drivers name from their country of residence. The renters license is accepted for 90 days without additional requirements. After 90 days, the renter will need to obtain a national license. Customers presenting a drivers license in a non-Roman alphabet must also present an International Driving Permit (IDP) to serve as a translation in addition to their valid drivers license. Check at the rental counter for additional details.
Public Liability and Property Damage
Information not available at this time, please check at time of rental.
Information not available at this time, please check at time of rental.
Public liability insurance is in accordance with the insurance laws of the country. Customer may inquire at the time of rental for additional information of the benefits, conditions and acceptance.
Note: Some credit cards provide insurance coverage, with certain limitations, as a benefit of using the card to rent vehicles. The customer is advised to contact the card issuer before the rental. Any waiver must be discussed directly with the location upon arrival.
Age Requirements
At this location the minimum age for all car groups is 23 years of age with Avis, Mastercard, Visa or travel voucher supported by a charge card, 18 years of age for additional drivers when the main driver is 25 years of age or older and 25 years of age for all other renters. There is no maximum age. An underage fee of 5.00 USD will apply to all renters between the ages of 18-24.
Fuel Policy
Specific information for this location is not available at this time.
Travel Into Other Countries
Cars can be returned to other Avis locations within the same cities. One-way rentals are subject to availability and one-way fees may apply. Vehicles are not available for one way rentals outside this country. Cars are not allowed outside of the country.