- Vous avez oublié votre mot de passe?
- Vous avez oublié votre mot de passe?
- Pas vous?
- Besoin d'un compte? Créez-le dès à présent
-
lbl.prof.signInMoreOpt,avis
- Si vous avez déjà un numéro d’assistant à 6 chiffres, Aller ici!
VERIFICATION CODE OPTION
VERIFICATION CODE VIA SMS
VERIFICATION CODE VIA EMAIL
For added security, we will send you a verification code to verify your identity.
Please choose a way to receive your verification code.
Receive by Text:
{{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.phoneNumber.value}}
Receive by Email:
{{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.emailAddress.value}}
VERIFICATION CODE
Choose Verification Method
ACCOUNT LOCKED
Sorry, the maximum number of attempts has been reached. For your security your account has been locked.
To activate your account, click on the link we sent to your email at {{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.emailAddress.value}}
EMAIL SENT
Email to reactivate your account sent.
RESET PASSWORD
RESET PASSWORD
Please check your Junk E-mail folder just in case the email was delivered there instead of your inbox. For further queries use the Worldwide Phone Number List to find your Avis Customer Service telephone number.
PASSWORD EXPIRED
Enable Location
Location services must be enabled to choose your car. Please check your browser's setting.
5-STAR SAFETY
The National Highway Transportation Safety Administration from time to time rates vehicles for safety standards. Based on our last review, this vehicle was rated as a 5-star vehicle. Please note these ratings are subject to change and reflect our last review.
msg.corporateAccount.savingsMessage,avis
msg.corporateAccount.sameCompanySuccessMessage,avis
msg.corporateAccount.differentCompanySuccessMessage,avis
msg.corporateAccount.workinginCompanyMessage,avis {{vm.cbpCustomer.accountName}} ?
msg.corporateAccount.verifyIdAtCounterMsg,avis
msg.corporateAccount.youCanAlways,avis msg.corporateAccount.addNewDiscountNumberMessage,avis msg.corporateAccount.ifYouhaveOne,avis
Aéroport de Hyderabad Location de voitures (HYD)
{{vm.title}}
{{vm.reason}}
- {{vm.errorMsg}}
msg.res.rateinfo
Votre code tarifaire ne peut être utilisé pour cette réservation pour la ou les raisons suivantes :
- Pour ce code tarifaire, la location doit être d'au moins 5 jours.
Âge
Le fait de nous indiquer votre âge nous permet de vous fournir une meilleure estimation de votre location. Des restrictions et des frais peuvent s'appliquer pour les conducteurs qui n'ont pas l'âge minimum requis.
Pays
Le fait de nous indiquer votre pays nous permet de vous fournir une meilleure estimation de votre location.
Avez-vous un numéro Wizard Avis?
Sélectionnez l'option Numéro Wizard Avis pour saisir votre numéro Wizard Avis et votre nom de famille
Avez-vous un code de réduction?
Sélectionnez l'option Code de réduction pour saisir un numéro de rabais universel Avis (AWD), un code de coupon ou un code tarifaire.
Nous sommes désolés, le programme Avis Preferred Points ne peut être jumelé avec des offres ou réductions additionnelles. Une seule offre peut être appliquée par réservation. Si vous souhaitez utiliser vos Preferred Points pour cette réservation, veuillez supprimer votre code de bon.
Nombre de coupons
Voici les options disponibles pouvant être réclamées.
Réserver
Effectuez vos réservations en un seul clic.
DÉTAILS DU BON
Le numéro de votre coupon ne peut être utilisé pour cette réservation pour la ou les raisons suivantes
- Le code de bon entré n'est pas valide. Les codes de bon comportent sept caractères, soit quatre lettres suivies de trois chiffres.
- err.bcd.bcdFormat
{{vm.heading}}
{{vm.description}}
Aéroport de Hyderabad (HYD)
Adresse :
NO 160 Pathy Nagar,
Sardar Patel Road,
Secundrabad,
500 003,
India
Téléphone :
(91) 1244724850
Heures d'exploitation :
Sun - Sat open 24 hrs
Service de prise en charge disponible
Pour utiliser notre service de prise en charge gratuit, appelez la succursale de location Budget directement au numéro de téléphone de la succursale indiqué sur votre confirmation de réservation. Les politiques du service de prise en charge (heures de disponibilité, distance permise, etc.) varient selon la succursale, il est donc important de téléphoner à la succursale pour prendre les dispositions nécessaires au moins 24 heures avant votre heure de prise en charge du véhicule souhaitée. Lorsque vous téléphonez à la succursale, soyez prêt à fournir tous les renseignements nécessaires, dont l’adresse précise, l’heure exacte de la prise en charge et un numéro de téléphone où nous pouvons vous joindre à ce moment-là.
Veuillez noter qu'une succursale Budget hors aéroport ne peut pas aller vous chercher à un aéroport qui a une succursale Budget. Dans ce cas, vous devez louer votre voiture à la succursale de l’aéroport ou utiliser votre propre moyen de transport vers la succursale hors aéroport où vous préférez louer votre véhicule.
Service de prise en charge disponible
Pour utiliser notre service de prise en charge gratuit, appelez la succursale de location Budget directement au numéro de téléphone de la succursale indiqué sur votre confirmation de réservation. Les politiques du service de prise en charge (heures de disponibilité, distance permise, etc.) varient selon la succursale, il est donc important de téléphoner à la succursale pour prendre les dispositions nécessaires au moins 24 heures avant votre heure de prise en charge du véhicule souhaitée. Lorsque vous téléphonez à la succursale, soyez prêt à fournir tous les renseignements nécessaires, dont l’adresse précise, l’heure exacte de la prise en charge et un numéro de téléphone où nous pouvons vous joindre à ce moment-là.
Veuillez noter qu'une succursale Budget hors aéroport ne peut pas aller vous chercher à un aéroport qui a une succursale Budget. Dans ce cas, vous devez louer votre voiture à la succursale de l’aéroport ou utiliser votre propre moyen de transport vers la succursale hors aéroport où vous préférez louer votre véhicule.
Modalités et conditions
TEST Doc April 20
Optional Coverages
The Car and Driver carry the insurances. The Customer is not liable for insurance
Credit Card Policies
Avis India accepts Avis Charge Cards, American Express, Diners Club / Amoco Torch, MasterCard / Access / Eurocard, Visa.
Debit Card Policies
Debit cards are not accepted.
Drivers License
As this is a driven service the only ID requirement is your passport
Public Liability and Property Damage
Information not available at this time, please check at time of rental.
Information not available at this time, please check at time of rental.
Public liability insurance is in accordance with the insurance laws of the country. Customer may inquire at the time of rental for additional information of the benefits, conditions and acceptance.
Note: Some credit cards provide insurance coverage, with certain limitations, as a benefit of using the card to rent vehicles. The customer is advised to contact the card issuer before the rental. Any waiver must be discussed directly with the location upon arrival.
No Show Policy
Cancellation within 4-24 hours: No cansellation fee applies
Cancellation within 0-4 hours: 100% of total booking amount
No Show: 100% of total booking amount
Additional Drivers
Terms of rental for an additional driver are the same as the main driver.
Additional driver fee: 400 INR per rental.
Additional Information
Inclusions –
- It’s a Chauffeur driven vehicle.
- GST of 12% is included in the rates.
- 8Hrs (Time) and 80Kms (Mileage) included.
- Fuel & Chauffeur charges.
Exclusions –
- Toll & Parking will be extra.
- Any additional usage will be charged according to Extra hours and KMs.
- Refer https://www.avis.co.in/avis-terms-and-conditions-chauffur-drive
Cleanliness: Company does not allow the vehicle to be used to carry pets, goods or any other object which can annihilate the upholstery/any of the vehicles. In such event, the user will be charged on the actual cost towards repairing/cleaning of interior / exterior of vehicle.
Replacement Car: Replacement vehicle shall be provided within a city limits only (subject to availability of similar segment in the city) in all such cases where in a vehicle develops mechanical error and restrain the user from its use. In a case, where in vehicle develops such error outside the city limit, replacement vehicle will not be provided and amount equivalent to agreed rental will be charged. Company decision related to replacement vehicle will be final.
Fuel: For chauffeur drive cars, fuel is inclusive of selected mileage. Any excess to the selected mileage shall be charged separately.
Extra Time: Extra hours will be applicable after 30 minutes over the basic package selected by the renter.
Parking & Tolls: Parking and toll charges to be borne by the customer. On extra usage the cost of extra hour and/or extra kms will be charged.
Modify Bookings: Revised bookings cannot be cancelled or refunded & an additional payment of INR 1 has to be paid to confirm the changes after which the previous booking will be annulled.
If the revised amount is greater than the previous amount, the additional amount has to be paid firsthand & if the amount is lesser, the due amount will be refunded after the booking period.
For Self-drive can modify: Booking Period, End Date & Time, Delivery Address, City and Car.
For Chauffeur drive user can modify: Booking Period, Reporting Address, City, Car and Service Type (Airport Transfer/Within City/Outstation/One Way Transfer).
Refund Policy: Avis India will process your refund within 21 working days as per our cancellations and refund policy.
Note: To cancel a booking, guest needs to Sign in to Avis account either through Avis India's Mobile App or Website ( www.avis.co.in ) with their registered ID and password and self-cancel a booking from the "Bookings" tab provided in the Dashboard.
Age Requirements
Not Applicable as we are providing a driven service.
Fuel Policy
Specific information for this location is not available at this time.
Travel Into Other Countries
Avis cars are not permitted to travel outside of India.
Voucher
Vouchers are accepted as method of payment only. Renter must also provide an Avis-honored charge card as a guarantee.