- Vous avez oublié votre mot de passe?
- Vous avez oublié votre mot de passe?
- Pas vous?
- Besoin d'un compte? Créez-le dès à présent
-
lbl.prof.signInMoreOpt,avis
- Si vous avez déjà un numéro d’assistant à 6 chiffres, Aller ici!
VERIFICATION CODE OPTION
VERIFICATION CODE VIA SMS
VERIFICATION CODE VIA EMAIL
For added security, we will send you a verification code to verify your identity.
Please choose a way to receive your verification code.
Receive by Text:
{{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.phoneNumber.value}}
Receive by Email:
{{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.emailAddress.value}}
VERIFICATION CODE
Choose Verification Method
ACCOUNT LOCKED
Sorry, the maximum number of attempts has been reached. For your security your account has been locked.
To activate your account, click on the link we sent to your email at {{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.emailAddress.value}}
EMAIL SENT
Email to reactivate your account sent.
RESET PASSWORD
RESET PASSWORD
Please check your Junk E-mail folder just in case the email was delivered there instead of your inbox. For further queries use the Worldwide Phone Number List to find your Avis Customer Service telephone number.
PASSWORD EXPIRED
Enable Location
Location services must be enabled to choose your car. Please check your browser's setting.
5-STAR SAFETY
The National Highway Transportation Safety Administration from time to time rates vehicles for safety standards. Based on our last review, this vehicle was rated as a 5-star vehicle. Please note these ratings are subject to change and reflect our last review.
msg.corporateAccount.savingsMessage,avis
msg.corporateAccount.sameCompanySuccessMessage,avis
msg.corporateAccount.differentCompanySuccessMessage,avis
msg.corporateAccount.workinginCompanyMessage,avis {{vm.cbpCustomer.accountName}} ?
msg.corporateAccount.verifyIdAtCounterMsg,avis
msg.corporateAccount.youCanAlways,avis msg.corporateAccount.addNewDiscountNumberMessage,avis msg.corporateAccount.ifYouhaveOne,avis
Puerto Plata Super Pola Mall Location de voitures
{{vm.title}}
{{vm.reason}}
- {{vm.errorMsg}}
msg.res.rateinfo
Votre code tarifaire ne peut être utilisé pour cette réservation pour la ou les raisons suivantes :
- Pour ce code tarifaire, la location doit être d'au moins 5 jours.
Âge
Le fait de nous indiquer votre âge nous permet de vous fournir une meilleure estimation de votre location. Des restrictions et des frais peuvent s'appliquer pour les conducteurs qui n'ont pas l'âge minimum requis.
Pays
Le fait de nous indiquer votre pays nous permet de vous fournir une meilleure estimation de votre location.
Avez-vous un numéro Wizard Avis?
Sélectionnez l'option Numéro Wizard Avis pour saisir votre numéro Wizard Avis et votre nom de famille
Avez-vous un code de réduction?
Sélectionnez l'option Code de réduction pour saisir un numéro de rabais universel Avis (AWD), un code de coupon ou un code tarifaire.
Nous sommes désolés, le programme Avis Preferred Points ne peut être jumelé avec des offres ou réductions additionnelles. Une seule offre peut être appliquée par réservation. Si vous souhaitez utiliser vos Preferred Points pour cette réservation, veuillez supprimer votre code de bon.
Nombre de coupons
Voici les options disponibles pouvant être réclamées.
Réserver
Effectuez vos réservations en un seul clic.
DÉTAILS DU BON
Le numéro de votre coupon ne peut être utilisé pour cette réservation pour la ou les raisons suivantes
- Le code de bon entré n'est pas valide. Les codes de bon comportent sept caractères, soit quatre lettres suivies de trois chiffres.
- err.bcd.bcdFormat
{{vm.heading}}
{{vm.description}}
Puerto Plata Super Pola Mall (D3M)
Service de prise en charge disponible
Pour utiliser notre service de prise en charge gratuit, appelez la succursale de location Budget directement au numéro de téléphone de la succursale indiqué sur votre confirmation de réservation. Les politiques du service de prise en charge (heures de disponibilité, distance permise, etc.) varient selon la succursale, il est donc important de téléphoner à la succursale pour prendre les dispositions nécessaires au moins 24 heures avant votre heure de prise en charge du véhicule souhaitée. Lorsque vous téléphonez à la succursale, soyez prêt à fournir tous les renseignements nécessaires, dont l’adresse précise, l’heure exacte de la prise en charge et un numéro de téléphone où nous pouvons vous joindre à ce moment-là.
Veuillez noter qu'une succursale Budget hors aéroport ne peut pas aller vous chercher à un aéroport qui a une succursale Budget. Dans ce cas, vous devez louer votre voiture à la succursale de l’aéroport ou utiliser votre propre moyen de transport vers la succursale hors aéroport où vous préférez louer votre véhicule.
Service de prise en charge disponible
Pour utiliser notre service de prise en charge gratuit, appelez la succursale de location Budget directement au numéro de téléphone de la succursale indiqué sur votre confirmation de réservation. Les politiques du service de prise en charge (heures de disponibilité, distance permise, etc.) varient selon la succursale, il est donc important de téléphoner à la succursale pour prendre les dispositions nécessaires au moins 24 heures avant votre heure de prise en charge du véhicule souhaitée. Lorsque vous téléphonez à la succursale, soyez prêt à fournir tous les renseignements nécessaires, dont l’adresse précise, l’heure exacte de la prise en charge et un numéro de téléphone où nous pouvons vous joindre à ce moment-là.
Veuillez noter qu'une succursale Budget hors aéroport ne peut pas aller vous chercher à un aéroport qui a une succursale Budget. Dans ce cas, vous devez louer votre voiture à la succursale de l’aéroport ou utiliser votre propre moyen de transport vers la succursale hors aéroport où vous préférez louer votre véhicule.
Modalités et conditions
Optional Coverages
Loss Damage Waiver (LDW) is Optional for all vehicles *except on group G (Luxury SUV), group K (Full-size Pickup Truck Ext Cab), group L (Premium Elite SUV), and group M (Intermediate Van).
*Exception: LDW is MANDATORY on group G (Luxury SUV), group K (Full-size Pickup Truck Ext Cab), group L (Premium Elite SUV), and group M (Intermediate Van) unless the customer can provide written proof of the coverage presented at the counter at the time of rental (see below for additional details**.) Deductible on these car groups ranges between 800.00 USD to 1500.00 USD.
All other vehicles purchase of LDW reduces liability to zero in the event of an accident, fire or theft to the Avis vehicle provided customer complies with the terms and conditions of the agreement. Theft Protection (TP) is included in the LDW.
If LDW is declined, and the rental incurs a loss due to damage or theft, the renter may be liable for up to the full replacement value of the vehicle.
**NOTE: Some credit cards provide insurance coverage, with certain limitations, as a benefit of using the card to rent vehicles. The customer is advised to contact the credit card company before the rental and MUST get written proof on official letterhead noting that they will specifically extend LDW coverage. This letter MUST be presented at the counter at the time of rental. Waivers must be discussed directly with the agent at the location upon arrival.
Thefts that occur due to customer negligence (not locking vehicle or securing keys) is not covered. If additional protection coverage is required to reduce/remove the insurance excess, inquire at the Avis desk when you collect your car. In all cases, customers must present a police report and describe exactly how the event occurred, in any incidents to receive coverage. If not, the coverage will be inactive and the customer will have to pay the total damages. Damage shown in the unit must match what was described in the record.
Customer may inquire for additional information of the benefits, conditions and acceptance at the time of rental.
Counter Sale Only - Check at counter for pricing, availability and details.
Loss of Use - Covers the time the vehicle is being repaired when the location can not rent out the vehicle. The customer must check with the counter on pricing and for additional details at time of checkout.
Super Coverages - Not available.
Partial Damage Waiver (PDW) - offered at the rental counter with a deductible. The customer must check with the counter on pricing and for additional details at time of checkout.
Windshield and Tire Damage Waiver (WDW) - Covers the tires and the front windshield of the rental vehicle. This protection has no deductible. The customer must request conditions, rates and acceptance at the time of checkout. .
Theft Protection (TP) is not available.
Credit Card Policies
Avis Dominican Republic accepts Avis Charge Cards, American Express, Carte Blanche, Diners Club, Discover Card, Mastercard, Visa. An additional charge card hold will apply. The location will take 200.0 USD minimum as estimated rental charges as a Guarantee or Hold, depending on the type of vehicle and days rented. If the customer declines LDW, we hold an additional 800 USD for economy through compact size SUV or an additional 1,500 USD for all other car groups. Note: Credit Cards without raised numbers are not accepted in the Dominican Republic without purchasing LDW - Loss Damage Waiver. See LDW coverage information for more details.
Debit Card Policies
Debit cards are accepted, provided the customer purchases the Lost Damage Waiver (LDW).
Drivers License
A valid driver's license from country of residence is required. Foreign renters must also present their valid passport in the driver's name. International driving permit (IDP) is required only for countries with non-Roman alphabet to serve as a translation.
Public Liability and Property Damage
Public liability insurance is in accordance with the insurance laws of the country. Customer may inquire at the time of rental for additional information of the benefits, conditions and acceptance.
Note: Some credit cards provide insurance coverage, with certain limitations, as a benefit of using the card to rent vehicles. The customer is advised to contact the card issuer before the rental. Any waiver must be discussed directly with the location upon arrival.
Additional Information
Reservations are honored:
- for 8 hours in Low Season (April 1st to July 14 and September 1st to November 19)
- for 6 hours in Medium Season (July15 to August 31 and November 20 to December 15)
- for 2 hours in High Pick Season (December 16 to March 31)
In case of delay, customer must call the station and advise of the new
approximate arrival time to retain the reservation.
Age Requirements
At this location the minimum age is 25 for all car groups. Maximum age is 70 for all car groups. Underage fee will apply for drivers 21-24 years of age. Cost: 5.00 USD per day, taxable.
NOTE: The minimum age for car groups G, L, H, X, M, E, N and K is 25 for all renters, even with a travel voucher.
Fuel Policy
Travel Into Other Countries